Czy warto się zdecydować na outsourcing w telemarketingu?

Zadowolenie klienta wynika głównie z faktu indywidualnego i profesjonalnego podejścia na każdym etapie obsługi klienta. Ponieważ koszt zatrudnienia osób w dziale telemarketingu jest niemały, przedsiębiorcy często decydują się na współpracę z firmami zewnętrznymi, dzięki czemu zmniejszają się znacznie ich koszty.

Czym jest outsourcing usług w call center? 

Doskonałym przykładem firmy zajmującej się usługami call center jest Multi Contact, firma telemarketingowa z Warszawy z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży usług outsourcingowych w telemarketingu.

Outsourcing call center obejmuje wiele sektorów telemarketingu związanych ze sprzedażą usług i produktów, ale także opieką posprzedażową.

Multi Contact dostarcza kompleksowe usługi, które znacząco zwiększają ilość klientów lub utrzymują klientów stałych, co zdecydowanie wpływa na zwiększenie przychodów w firmie. Ponadto dzięki:

  • nowym technologiom;
  • nowoczesnym kanałom komunikacji;
  • skuteczności w działaniu;
  • sporemu doświadczeniu

Multi Contact wypracowuje oszczędności finansowe.

Co jeszcze otrzymujesz od Multi Contact?

Zatrudniając osoby w telemarketingu nie dość, że ma się spory koszt utrzymania pracownika, to trzeba go jeszcze przeszkolić i wdrożyć, a to są konkretne dodatkowe koszty. Z Multi Contact zaś otrzymuje się wyspecjalizowaną kadrę osób zajmujących się telemarketingiem na co dzień, bez potrzeby szkolenia i pilnowania, czy dobrze wykonują swoją pracę.

Dzięki doświadczeniu Multi Contact wesprze cię we wszystkich kluczowych zadaniach, takich jak:

  • telefoniczna obsługa klienta detalicznego i biznesowego;
  • pozyskiwanie klientów przez telefon;
  • outsourcing w telemarketingu;
  • monitoring należności;
  • indywidualne podejście do klienta.

Świetnie wyszkolona kadra poradzi sobie bez trudu z klientem trudnym, wiedząc, w jaki sposób powinni się w takiej sytuacji zachować. Świadcząc usługi na najwyższym poziomie, kadra Multi Contact porozumiewa się z klientami także w obcych językach, dbając o najwyższe standardy.

Poufność i bezpieczeństwo

W Multi Contact bardzo ważne jest zachowanie wzorców dbających o poufność i bezpieczeństwo twojej firmy, korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań szyfrujących oraz zabezpieczających dane.

Czy wiesz czym są Voiceboty?

Jeśli jeszcze nie spotkałeś się z tym słowem, zapewne teraz zaciekawi cię autorski produkt Multi Contact – EvoBot! To interfejs wykorzystujący ludzką mowę niemający ograniczeń, a dedykowany dla wielu branż, takich jak:

  • miękka windykacja;
  • recepcja;
  • ubezpieczenia;
  • sprzedaż;
  • telemarketer;
  • umawianie pacjenta do lekarza.

Pewnie nie raz dzwoniąc do jakiejś firmy, denerwowało cię, że po jej zamknięciu już nic nie możesz się dowiedzieć. Ten problem rozwiązują Voiceboty, żaden klient dzięki nim nie odchodzi z kwitkiem. Nawet jeśli firma jest już zamknięta Voicebot poinformuje klienta, o godzinach kontaktu z telemarketerem. Gdy na przykład pacjent będzie chciał przełożyć wizytę u lekarza EvoBot sprawnie zarządzi rezerwacją zgodnie z życzeniem pacjenta.

W Multi Contact masz do wyboru pakiety, od Pakietu Biznes Deal przez Pakiet elastyczny szyty na miarę, Pakiet Infolinia po Pakiet Detaliczny. Z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.

Polecane

Zostaw komentarz

12 − siedem =